Saturday, November 26, 2011

සෙනෙහෙ කොළයේ ප්‍රතිඵලය හෙවත් අනුන්ගේ ආදරයකට මැදි වුනෙමි (2)


අර මගේ මිතුරිය වෙනුවෙන් ඇගේ ප්‍රේම කුරුල්ලාට ලියූ යුගයේ ප්‍රේම කාව්‍යය පිලිබඳ පුවත දැනටමත් දන්නවනේ.

ඉතින් මා විසින් එසේ ලියන ලද, සාහිත්‍යමය පෙම් හසුන කුරුළු පෝතකයට බාර දුන්නු පෙම් කිරිල්ලි, ඉතා ජයග්‍රාහි ලීලාවෙන් පහුවද ඉස්කෝලේ ආවා.

"අනේ මට මාර satis බං....මං දැක්ක එයා ඒක එයාගේ යාලුවන්ටත් පෙන්නනවා. පොර කොර වුණා ලියුම දැකල..."
මටත් ඉතින්හරි සතුටුයි.
මගේ සාහිත්‍යමය ලේඛනයට නිසි ඇගයීම ලැබුන නේ...
"කළින් කිව්වනම් ඔයිට හොඳට ලියල දෙන්න තිබුණ...කොහෙද ඉතින්,...අන්තිම මොහොතෙනේ උස්සන් එන්නේ..."
මමත් කිව්වා.(ඕක ලියපු අමාරුව දන්නේ මම නේ...)
"අනේ මේ ඇති බං... උඹට ජාති ජාතිත් ලස්සන ලියුම් ලැබේවා කියල ඉතා සිතින් ප්‍රාර්ථනා කරනවා ඇරෙන්න මම වෙන මොනවා උඹට දෙන්නද..?"
ප්‍රේමවන්ති මට පිං දෙනවා.
පිං විතරක් නෙමෙයි. කළින් දවසේ ලැබිච්ච සෙනෙහෙ චොකලට් එකෙනුත් වෙනදට වඩා ලොකු කෑල්ලක් හම්බ වුණා..(වෙනදට ලැබෙන්නේ මී කනක් විතර නේ...අද මී හොම්බයි, කන් දෙකයි විතර කෑල්ලක්)
ඔන්න ඔහොමින් දවස ගතවුණා කියල කියමුකෝ..

පහුවදා ඉංග්‍රීසි පන්තියේදී මට, මම අඳුනන පිරිමි ළමයෙක් ලියුමක් ගෙනත් දෙනවා.

මේ ළමයාගේ ඇත්ත නම ගම කෙසේ වෙතත්, අපි ඌට කිව්වේ 'සාලයා' කියලා.
ඔන්න ඉතින් සාලයා මට කියනවා,
" අපේ අයියා, ඌ යාළුවෙලා ඉන්න අක්කට ලියපු ලියුමක, නම ගම වෙනස් කරපු ෆොටෝ කොපියක් මම මගේ කෑල්ලට දුන්නා බං...ඊයේ එකී ඒකට උත්තර එවල තියෙනවා කඩ්ඩෙන් ම...dictionaryයත් පෙරළලා බැලුව බං...මට තේරෙන්නේ නෑ මොනවා ලියන්නද කියල...පොඩි සප්පක් දියන්කෝ...
ආ.. මට කියන්න අමතක වුණා...එකී උඹේ ඉස්කෝලේ..." ( අමතකම වෙන්න ඇති...මම දන්නවනේ මේ මගෝඩිය ගේ  හැටි...මම කෙල්ලට වැරදි කියයි කියල ඕන කමින් ම අමතක කරන්න ඇති..)

සාලයා මට ලියුම දික් කළා.

දවස් දෙකකට කළින් මම ලියපු මහා ප්‍රේම කාව්‍යය.

කොහොමින් නමුත් දෙයියනේ, මම මා විසින් ම ලියන ලද ඒ ලියුමට පිළිතුරු ලිපියකුත් ලිව්වා. අච්චර බර සාහිත්‍යාත්මක වචන දාල ලිවීමේ ප්‍රතිවිපාක මට දැනෙන්න පටන්ගත්තේ, අර පොතේ කොතනකවත් කළින් ලියපු ලියුමට පිළිතුරු ලිපියක් නොතිබුණු හින්දා.

 "කුම්බලාවෝ ඔළු කෑවනම් විඳවාපන් බළලෝ"

ඊට පස්සේ නම්, මට ම උත්තර ලිවීමේ හැකියාවක් නැති ලියුම් කවදාවත් මගේ අතින් ලියවුනේ නැහැ.
ඒ ආදරේ තව හය මාසයක් විතර තිබ්බා.
ඒ හය මාසෙ ම ලිපිය යි, පිළිතුරු ලිපිය යි දෙකම ලිව්වේ මම.
සමහරවිට ලියුම ලියනකොට ම උත්තරෙත් ලියනවා.
එතකොට මට ලෙසයි නේ.....!!!!

*පසුව ලියමි ;- උඹට ජාති ජාතිත් ලස්සන ලියුම් ලැබේවා කියල මගේ යාළුවා ඉතා සිතින් කළා ප්‍රාර්ථනාව නම් ඉටු වෙලා තියනවා නේද එක අතකින් බැලුවහම...?

 

No comments:

Post a Comment